• 2021-2024: “The augMENTOR project: Augmented intelligence for pedagogically sustained training and education proposal” (HORIZON-CL2-2021-TRANSFORMATIONS-01-05, HORIZON-RIA, Integration of emerging new technologies into education and training). Contact person UPatras: V. Komis.

  • 2021-2023: “KEEP – Key engaging educational practices”, used by secondary school teachers to keep connected with their students following Covid-19 pandemic, France Education International.

  • 2017-2020:  “Teach-Up” (European Schoolnet). A policy experimentation,  which highlighted the need for quality teacher education on the new role and competences of teachers throughout their career.

  • 2015-2019: Πρόγραμμα «Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 2015»: «Συγκρότηση νοητικών κατηγοριών & επιστημονική εκπαίδευση: αξιοποίηση φιλοσοφικών θεωριών στην επιστημονική εκπαίδευση της πρώτης σχολικής ηλικίας» (ΕΛΚΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών) (ενδεικτική δημοσίευση). Επιστημονικά υπεύθυνη: Ρ. Γασπαράτου.

  • 2015-2017:  “DALIE”. Γαλλοελληνικό πρόγραμμα με στόχο τη διδασκαλία και μάθηση της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. BEZIAT Jacques, FRED – Université de Limoges.

  • 2010-2014: “Web 2.0 ERC”. Ευρωπαϊκό έργο με στόχο την προώθηση των εργαλείων και των υπηρεσιών του Web 2.0 στις διαδικασίες της διδασκαλίας και της μάθησης.

  • 2010-2014: Πρόγραμμα «Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 2010»: «Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός μαθησιακού περιβάλλοντος οικολογίας για φοιτητές των επιστημών της εκπαίδευσης» (ΕΛΚΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών) (ενδεικτική δημοσίευση). Επιστημονικά υπεύθυνη: Μ. Εργαζάκη.
  • 2006-2009: “ADJECTIF – Concevoir un guide (ou portail) en ligne de la recherche en TICE” (Université Paris 5, Fondation Maison des Sciences de l’Homme de Paris, Université Limoges, Πανεπιστήμιο Πατρών).

  • 2005-2008: «Πυθαγόρας ΙΙ»: «Επικοινωνία ανθρώπου-υπολογιστή: μελέτη και ανάπτυξη μοντέλων αναζήτησης πληροφορίας στο διαδίκτυο» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ). Επιστημονικά υπεύθυνος: Ν. Αβούρης (Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πατρών).

  • 2005-2006: “COMODE – Collaborative modelling environment”. Συνέχεια του “ModellingSpace” (Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ATOS, SEMA). Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης.

  • 2005-2006: «Νηρηίδες» – «Αλγοριθμική-Προγραμματισμός»: «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού και δραστηριοτήτων για το γνωστικό αντικείμενο του προγραμματισμού στο γυμνάσιο και το ενιαίο λύκειο» (ΕΑΙΤΥ, ΥΠΕΠΘ).

  • 2005-2006: «ΣΑΠΣΑΤ: Aνά-σχεδιασμός και ανάπτυξη πλατφόρμας σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκατάρτισης» (ΜΕΝΤΟΡΑΣ Εκπαιδευτική ΑΕ, ΕΑΙΤΥ, Πανεπιστήμιο Πατρών). Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης.

  • 2004-2007: «Πυθαγόρας Ι»: «Μέθοδοι και τεχνικές ανάλυσης συνεργατικής οικοδόμησης συλλογισμών σε αυθεντικά μαθησιακά περιβάλλοντα υποστηριζόμενα από υπολογιστές» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ) (ενδεικτική δημοσίευση). Επιστημονικά υπεύθυνη: Β. Ζόγκζα.
  • 2004-2006: «Ηράκλειτος»: «Μεθοδολογίες και εργαλεία συνεργατικής μάθησης με υπολογιστή» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ). Επιστημονικά υπεύθυνος: Ν. Αβούρης (Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πατρών).

  • 2001-2004: “ModellingSpace: A space for ideas’ expression, modeling and collaboration for the development of imagination, reasoning and learning” (European Commission). Συνέχεια του έργου «Δημιουργός Μοντέλων» (Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης) και μέρος του προγράμματος Information Society Technologies (IST), Education and Training, Schools of Tomorrow.

  • 2000-2003: «Πηνελόπη»: «Δημιουργός Μοντέλων: Περιβάλλον έκφρασης, μοντελοποίησης και επικοινωνίας για την ανάπτυξη της μάθησης, της φαντασίας και της σκέψης» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ). Ανάπτυξη λογισμικού ποσοτικής, ημι-ποσοτικής και ποιοτικής μοντελοποίησης για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης.

  • 1998-2000: “Représentations des élèves sur les nouvelles technologies appliquées à la transmission informatique et les outils informatiques nouveaux” (Educational Multimedia).

  • 1998-2000: «Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Έρευνας»: «Η ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας καινοτομικής διδακτικής στρατηγικής με στόχο την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης σε μαθήματα Βιολογίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ). Επιστημονικά υπεύθυνος: Γ. Δημητριάδης (Τμήμα Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών).

  • 1998-2000: “EIBE: European Initiative for Biotechnology Education” (European Commision). Παραγωγή εκπαιδευτικών υλικών σε διάφορες ευρωπαϊκές γλώσσες για την εκπαίδευση στη βιοτεχνολογία. Εκπρόσωπος Ελλάδας: Β. Ζόγκζα. 

  • 1997-1998: «Σειρήνες» – «Κόσμος»: «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού κατανεμημένων υπερμέσων για την επεξεργασία θεμάτων συνδυασμένης μελέτης του φυσικού χώρου και της κατανομής και εξέλιξης των ανθρώπινων δραστηριοτήτων σ’ αυτόν» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ).