Η Διδακτική των Μαθηματικών ασχολείται με τη διερεύνηση των δυσκολιών των μαθητών στην οικειοποίηση μαθηματικών εννοιών ήδη από την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία, τον σχεδιασμό διδακτικών παρεμβάσεων, τη διερεύνηση των στάσεων (attitudes) και των πεποιθήσεων (beliefs) των εκπαιδευτικών για τα μαθηματικά και τη διδασκαλία τους, καθώς και τη μελέτη των κοινωνιολογικών διαστάσεων της μαθηματικής εκπαίδευσης.
Ενδεικτικές δημοσιεύσεις
-
Kakavas, K., Zacharos, K., Skopeliti, E., Komis, V. (2021). Scratch programming as a tool for teaching angle as a rotation, Mediterranean Journal of Education, 1(2), 119-125.
-
Shiakalli, M. A., & Zacharos, K., (2014). Building meaning through problem solving practices:the case of four-year olds, Journal of Mathematical Behavior, 35, 58–73.
-
Koustourakis, G. and Zacharos, K. (2011). Changes in school mathematics knowledge in Greece: a Bernsteinian analysis. British Journal of Sociology of Education, 32(3), 369–387.
-
Zacharos, K., Koliopoulos, D., Dokimaki, M. & Kassoumi, H. (2007). Views of prospective early childhood education teachers, towards mathematics and its instruction. European Journal of Teacher Education, 30(3), 305-318.
-
Zacharos, K. (2006). Prevailing Educational Practices of Area Measurement and Students’ Failure. Journal of Mathematical Behavior, 25(3), 224-239.