• 2021. 2024. HORIZON-CL2-2021-TRANSFORMATIONS-01-05 Topic Integration of emerging new technologies into education and training. Type of Action HORIZON-RIA HORIZON Research and Innovation Actions. Proposal full title Augmented Intelligence for Pedagogically Sustained Training and Education Proposal Acronym AUGMENTOR
  • 2021-2023.  KEEP: Key engaging educational practices used by secondary school teachers to keep connected with their students following Covid-19 pandemic
  • 2017-2020. Teach-Up, European Schoolnet http://www.eun.org/ http://teachup.eun.org/
  • 2015-2019. Πρόγραμμα «Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 2015» (ΕΛΚΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών). Τίτλος: «Συγκρότηση νοητικών κατηγοριών & επιστημονική εκπαίδευση: αξιοποίηση φιλοσοφικών θεωριών στην επιστημονική εκπαίδευση της πρώτης σχολικής ηλικίας» (2015-2019). Επιστημονικά υπεύθυνη: Ρ. Γασπαράτου (ενδεικτική δημοσίευση)
  • 2015-2017. DALIE: γαλλοελληνικό πρόγραμμα με στόχο τη διδασκαλία και τη μάθηση της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. BEZIAT Jacques, FRED – Université de Limoges, http://www.unilim.fr/dalie/
  • 2010-2014. Web 2.0 ERC
  • 2010 Πρόγραμμα «Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 2010» (ΕΛΚΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών)
  • 2006-2009. ADJECTIF. Concevoir un guide (ou portail) en ligne de la recherche en TICE. 2006-2009 Πανεπιστήμιο της Σορβόννης (Université Paris 5), Ερευνητικό Κέντρο Fondation Maison des Sciences de l’Homme de Paris, Πανεπιστήμιο της Limoges, Πανεπιστήμιο Πατρών.
  • 2005-2008. Έργο «Πυθαγόρας ΙΙ», (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ). Τίτλος: «Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή: Μελέτη και Ανάπτυξη μοντέλων αναζήτησης πληροφορίας στο διαδίκτυο». Επιστημονικά υπεύθυνος: Ν. Αβούρης (Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πατρών)
  • 2004-2007.  Έργο «Πυθαγόρας Ι», 2004-2007 (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ). Τίτλος: «Μέθοδοι και Τεχνικές Ανάλυσης Συνεργατικής Οικοδόμησης Συλλογισμών Σε Αυθεντικά Μαθησιακά Περιβάλλοντα Υποστηριζόμενα από Υπολογιστές». Επιστημονικά υπεύθυνη: Β. Ζόγκζα (ενδεικτική δημοσίευση)
  • 2005-2006. Το COMODE αποτελεί συνέχεια του έργου ModellingSpace. Συμμετέχοντες: Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Εταιρία ATOS (SEMA). Επιστημονικά υπεύθυνος: Βασίλης Κόμης
  • 2005-2006. Έργο «Νηρηίδες», Πρόγραμμα «Αλγοριθμική – Προγραμματισμός», 2005-2006 (ΕΑΙΤΥ – ΥΠΕΠΘ). Τίτλος: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού και δραστηριοτήτων για το γνωστικό αντικείμενο του Προγραμματισμού στο Γυμνάσιο και στο Ενιαίο Λύκειο.
  • 2005-2006. Πρόγραμμα ΣΑΠΣΑΤ: ανά – Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Πλατφόρμας Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης,  ΜΕΝΤΟΡΑΣ Εκπαιδευτική ΑΕ, ΕΑΙΤΥ, Πανεπιστήμιο Πατρών. Επιστημονικά υπεύθυνος: Βασίλης Κόμης
  • 2004-2006. Έργο «Ηράκλειτος», 2004-2006 (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ). Τίτλος: «Μεθοδολογίες και εργαλεία συνεργατικής μάθησης με υπολογιστή». Επιστημονικά υπεύθυνος: Ν. Αβούρης (Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πατρών)
  • 2001-2004. “ModellingSpace: Space of ideas’ expression, modeling & collaboration for the development of imagination, reasoning and learning’’, 2001-2004 (European Commission). To “ModellingSpace’’ αποτελεί συνέχεια του έργου «Δημιουργός Μοντέλων» (Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης) και μέρος του προγράμματος “Information Society Technologies (IST), Education and Training, School of Tomorrow’’. Πανεπιστήμιο Αιγαίου (υπεύθυνος), Συμμετέχοντες: Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Πατρών, Université d’Angers, Université de Mons-Hainaut, New University of Lisbon και η εταιρία SEMA (περισσότερα εδώ)
  • 2000-2003. «Δημιουργός Μοντέλων: Περιβάλλον έκφρασης, μοντελοποίησης και επικοινωνίας για την ανάπτυξη της μάθησης, της φαντασίας και της σκέψης», 2000-2003 (Έργο «Πηνελόπη», Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ΕΠΕΑΕΚ). Ο «Δημιουργός Μοντέλων» είναι ένα ερευνητικό έργο το οποίο πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία πανεπιστημίων ερευνητικών ιδρυμάτων και εταιρειών της χώρας και οδήγησε στην ανάπτυξη ενός λογισμικού ποσοτικής, ημιποσοτικής και ποιοτικής μοντελοποίησης για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευση. Επιστημονικά υπεύθυνος, Βασίλης Κόμης
  • 1998-2000. REPRésentations des Élèves Sur lEs Nouvelles Technologies Appliquées à la Transmission Informatique et les Outils informatiques Nouveaux, Educational Multimedia της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συμμετείχαν 11 φορείς από 9 ευρωπαϊκές χώρες: Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας ως ανάδοχος φορέας, Πανεπιστήμιο Κρήτης (Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών και Παιδαγωγικό Τμήμα), INRP France, University of Amsterdam, University of Huddersfield, Open University of Barcelona και δύο εταιρείες παραγωγής εκπαιδευτικού λογισμικού (Orfeus – Denmark, Mac Ltd. – Ireland)
  • 1998-2000. Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Έρευνας, 1998-2000 (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ).  Τίτλος: «Η Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας καινοτομικής διδακτικής στρατηγικής με στόχο την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης σε μαθήματα Βιολογίας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση». Επιστημονικά υπεύθυνος: Γ. Δημητριάδης (Τμήμα Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών) (περισσότερα εδώ)
  • 1998 – 2000. Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Συντονισμένης Δράσης για την Εκπαίδευση στη Βιοτεχνολογία: European Initiative for Biotechnology Education, EIBE), 1998 – 2000 (European Commision). Παραγωγή εκπαιδευτικών υλικών σε διάφορες γλώσσες για την εκπαίδευση στη βιοτεχνολογία (εκπρόσωπος Ελλάδας: Β. Ζόγκζα) (περισσότερα http://www.kee.gr/html/researchfull.php?&ID=5&topicID=40 )
  • 1997-1998. Έργο «Σειρήνες», Πρόγραμμα «Κόσμος», 1997-1998 (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ). Τίτλος: «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού κατανεμημένων υπερμέσων για την επεξεργασία θεμάτων συνδυασμένης μελέτης του φυσικού χώρου και της κατανομής και εξέλιξης των ανθρώπινων δραστηριοτήτων σ’ αυτόν».
  • 1996-1998. CRIVET. Effectiveness of Labour Market oriented Training for the Long Term Unemployment. Center for Applied Research on Education, University of Twente
  • 1996-1998. Μελέτη των αναπαραστάσεων των εκπαιδευόμενων από τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση με σκοπό τη δημιουργία ενός Διαλογικού Συστήματος Πολυμέσων για τη Διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων διαφορετικών επιστημών. Διεπιστημονική Συνεργασίας Ελλάδας-Γαλλίας (ΠΛΑΤΩΝ) του Υπουργείου Ανάπτυξης και του Υπουργείου Βιομηχανίας, Έρευνας και Τεχνολογίας της Γαλλίας (Laboratoire D’Ingénierie Didactique (L.I.D.), U.F. Didactique des Disciplines,Université Paris 7)