• 2021-2024: HORIZON-CL2-2021-TRANSFORMATIONS-01-05 (Action type: HORIZON-RIA, Topic: Integration of emerging new technologies into education and training). Title: Augmented Intelligence for Pedagogically Sustained Training and Education Proposal. The EU-funded augMENTOR project is developing a pedagogical framework that leverages emerging technologies and integrates them in education and training, through an open-access AI-boosted toolkit aiming to accelerate skills development. Contact person UPatras: V. Komis

  • 2021-2023: KEEP – Key engaging educational practices used by secondary school teachers to keep connected with their students following Covid-19 pandemic, France Education International

  • 2017-2020:  Teach-Up, European Schoolnet

  • 2015-2019: Πρόγραμμα «Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 2015» (ΕΛΚΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών). Τίτλος: «Συγκρότηση νοητικών κατηγοριών & επιστημονική εκπαίδευση: αξιοποίηση φιλοσοφικών θεωριών στην επιστημονική εκπαίδευση της πρώτης σχολικής ηλικίας». Επιστημονικά υπεύθυνη: Ρ. Γασπαράτου (ενδεικτική δημοσίευση)

  • 2015-2017: DALIE. Γαλλοελληνικό πρόγραμμα με στόχο τη διδασκαλία και μάθηση της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. BEZIAT Jacques, FRED – Université de Limoges.

  • 2010-2014: Web 2.0 ERC. Ευρωπαϊκό έργο με συμμετοχή επτά χωρών και στόχο την προώθηση των εργαλείων και των υπηρεσιών του Web 2.0 στις διαδικασίες της διδασκαλίας και της μάθησης.

  • 2010-2014: Πρόγραμμα «Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 2010» (ΕΛΚΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών). Τίτλος: «Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός μαθησιακού περιβάλλοντος οικολογίας για φοιτητές των επιστημών της εκπαίδευσης».  Επιστημονικά υπεύθυνη: Μ. Εργαζάκη (ενδεικτική δημοσίευση)

  • 2006-2009: ADJECTIF. Concevoir un guide (ou portail) en ligne de la recherche en TICE. (Université Paris 5, Fondation Maison des Sciences de l’Homme de Paris, Université Limoges, Πανεπιστήμιο Πατρών).

  • 2005-2008: Έργο «Πυθαγόρας ΙΙ» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ). Τίτλος: «Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή: Μελέτη και Ανάπτυξη μοντέλων αναζήτησης πληροφορίας στο διαδίκτυο». Επιστημονικά υπεύθυνος: Ν. Αβούρης (Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πατρών)

  • 2005-2006: COMODE (Collaborative Modelling Environment). Tο έργο αποτελεί συνέχεια του ModellingSpace (Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Εταιρία ATOS (SEMA)). Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης

  • 2005-2006: Έργο «Νηρηίδες», Πρόγραμμα «Αλγοριθμική – Προγραμματισμός» (ΕΑΙΤΥ – ΥΠΕΠΘ). Τίτλος: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού και δραστηριοτήτων για το γνωστικό αντικείμενο του Προγραμματισμού στο Γυμνάσιο και το Ενιαίο Λύκειο.

  • 2005-2006: Πρόγραμμα ΣΑΠΣΑΤ: ανά – Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Πλατφόρμας Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης (ΜΕΝΤΟΡΑΣ Εκπαιδευτική ΑΕ, ΕΑΙΤΥ, Πανεπιστήμιο Πατρών). Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης

  • 2004-2007: Έργο «Πυθαγόρας Ι» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ). Τίτλος: «Μέθοδοι και Τεχνικές Ανάλυσης Συνεργατικής Οικοδόμησης Συλλογισμών Σε Αυθεντικά Μαθησιακά Περιβάλλοντα Υποστηριζόμενα από Υπολογιστές». Επιστημονικά υπεύθυνη: Β. Ζόγκζα (ενδεικτική δημοσίευση)

  • 2004-2006:  Έργο «Ηράκλειτος» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ). Τίτλος: «Μεθοδολογίες και εργαλεία συνεργατικής μάθησης με υπολογιστή». Επιστημονικά υπεύθυνος: Ν. Αβούρης (Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πατρών)

  • 2001-2004: ModellingSpace: Space of ideas’ expression, modeling & collaboration for the development of imagination, reasoning and learning (European Commission). To έργο αποτελεί συνέχεια του έργου «Δημιουργός Μοντέλων» (Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης) και μέρος του προγράμματος Information Society Technologies (IST), Education and Training, School of Tomorrow (Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Πατρών, Université d’Angers, Université de Mons-Hainaut, New University of Lisbon,  εταιρία SEMA) (περισσότερα εδώ).

  • 2000-2003: Δημιουργός Μοντέλων: Περιβάλλον έκφρασης, μοντελοποίησης και επικοινωνίας για την ανάπτυξη της μάθησης, της φαντασίας και της σκέψης (Έργο «Πηνελόπη», ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ). Το έργο πραγματοποιήθηκε με συνεργασία πανεπιστημίων,  ερευνητικών κέντρων και εταιρειών και οδήγησε στην ανάπτυξη ενός λογισμικού ποσοτικής, ημι-ποσοτικής και ποιοτικής μοντελοποίησης για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης

  • 1998-2000: REPRésentations des Élèves Sur lEs Nouvelles Technologies Appliquées à la Transmission Informatique et les Outils informatiques Nouveaux (Educational Multimedia Ευρωπαϊκής Ένωσης). Συμμετείχαν 11 φορείς από 9 ευρωπαϊκές χώρες (ΙΤΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης, INRP France, University of Amsterdam, University of Huddersfield, Open University of Barcelona, εταιρείες εκπαιδευτικού λογισμικού (Orfeus, Denmark; Mac Ltd., Ireland).

  • 1998-2000: Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ). Τίτλος: «Η Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας καινοτομικής διδακτικής στρατηγικής με στόχο την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης σε μαθήματα Βιολογίας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση». Επιστημονικά υπεύθυνοι: Γ. Δημητριάδης/Β. Ζόγκζα  (περισσότερα εδώ)

  • 1998-2000: EIBE: European Initiative for Biotechnology Education (European Commision). Παραγωγή εκπαιδευτικών υλικών σε διάφορες ευρωπαϊκές γλώσσες για την εκπαίδευση στη βιοτεχνολογία. Εκπρόσωπος Ελλάδας: Β. Ζόγκζα   (περισσότερα εδώ)

  • 1997-1998: Έργο «Σειρήνες», Πρόγραμμα «Κόσμος» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ). Τίτλος: «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού κατανεμημένων υπερμέσων για την επεξεργασία θεμάτων συνδυασμένης μελέτης του φυσικού χώρου και της κατανομής και εξέλιξης των ανθρώπινων δραστηριοτήτων σ’ αυτόν».

  • 1996-1998: CRIVET. Effectiveness of Labour Market oriented Training for Long Term Unemployment. Center for Applied Research on Education, University of Twente – OCTO.

  • 1996-1998: Διεπιστημονική Συνεργασίας Ελλάδας-Γαλλίας (ΠΛΑΤΩΝ) του Υπουργείου Ανάπτυξης και του Υπουργείου Βιομηχανίας, Έρευνας και Τεχνολογίας της Γαλλίας (Laboratoire D’Ingénierie Didactique (L.I.D.), U.F. Didactique des Disciplines,Université Paris 7). Θέμα: Μελέτη των αναπαραστάσεων των εκπαιδευόμενων από τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση με σκοπό τη δημιουργία ενός Διαλογικού Συστήματος Πολυμέσων για τη Διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων διαφορετικών επιστημών.