• 2021-2024: HORIZON-CL2-2021-TRANSFORMATIONS-01-05 (Action type: HORIZON-RIA, Topic: Integration of emerging new technologies into education and training). Title: Augmented Intelligence for Pedagogically Sustained Training and Education Proposal. The augMENTOR project is developing a pedagogical framework that leverages emerging technologies and integrates them in education and training, through an open-access AI-boosted toolkit aiming to accelerate skills development. Contact person UPatras: V. Komis.

  • 2021-2023: KEEP – Key engaging educational practices used by secondary school teachers to keep connected with their students following Covid-19 pandemic, France Education International.
  • 2017-2020:  Teach-Up, European Schoolnet. A policy experimentation,  which highlighted the need for quality teacher education on the new role and competences of teachers throughout their career.
  • 2015-2019: Πρόγραμμα «Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 2015» (ΕΛΚΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών). Τίτλος: «Συγκρότηση νοητικών κατηγοριών & επιστημονική εκπαίδευση: αξιοποίηση φιλοσοφικών θεωριών στην επιστημονική εκπαίδευση της πρώτης σχολικής ηλικίας» (ενδεικτική δημοσίευση). Επιστημονικά υπεύθυνη: Ρ. Γασπαράτου.
  • 2015-2017: DALIE. Γαλλοελληνικό πρόγραμμα με στόχο τη διδασκαλία και μάθηση της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. BEZIAT Jacques, FRED – Université de Limoges.

  • 2010-2014: Web 2.0 ERC. Ευρωπαϊκό έργο με στόχο την προώθηση των εργαλείων και των υπηρεσιών του Web 2.0 στις διαδικασίες της διδασκαλίας και της μάθησης.

  • 2010-2014: Πρόγραμμα «Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 2010» (ΕΛΚΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών). Τίτλος: «Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός μαθησιακού περιβάλλοντος οικολογίας για φοιτητές των επιστημών της εκπαίδευσης» (ενδεικτική δημοσίευση). Επιστημονικά υπεύθυνη: Μ. Εργαζάκη.
  • 2006-2009: ADJECTIF. Concevoir un guide (ou portail) en ligne de la recherche en TICE. (Université Paris 5, Fondation Maison des Sciences de l’Homme de Paris, Université Limoges, Πανεπιστήμιο Πατρών).

  • 2005-2008: Έργο «Πυθαγόρας ΙΙ» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ). Τίτλος: «Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή: Μελέτη και Ανάπτυξη μοντέλων αναζήτησης πληροφορίας στο διαδίκτυο». Επιστημονικά υπεύθυνος: Ν. Αβούρης (Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πατρών).

  • 2005-2006: COMODE (Collaborative Modelling Environment). Tο έργο αποτελεί συνέχεια του ModellingSpace (Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Εταιρία ATOS (SEMA)). Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης.

  • 2005-2006: Έργο «Νηρηίδες», Πρόγραμμα «Αλγοριθμική – Προγραμματισμός» (ΕΑΙΤΥ – ΥΠΕΠΘ). Τίτλος: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού και δραστηριοτήτων για το γνωστικό αντικείμενο του Προγραμματισμού στο Γυμνάσιο και το Ενιαίο Λύκειο.

  • 2005-2006: Πρόγραμμα ΣΑΠΣΑΤ: ανά – Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Πλατφόρμας Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης (ΜΕΝΤΟΡΑΣ Εκπαιδευτική ΑΕ, ΕΑΙΤΥ, Πανεπιστήμιο Πατρών). Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης.

  • 2004-2007: Έργο «Πυθαγόρας Ι» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ). Τίτλος: «Μέθοδοι και Τεχνικές Ανάλυσης Συνεργατικής Οικοδόμησης Συλλογισμών Σε Αυθεντικά Μαθησιακά Περιβάλλοντα Υποστηριζόμενα από Υπολογιστές» (ενδεικτική δημοσίευση). Επιστημονικά υπεύθυνη: Β. Ζόγκζα.
  • 2004-2006: Έργο «Ηράκλειτος» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ). Τίτλος: «Μεθοδολογίες και εργαλεία συνεργατικής μάθησης με υπολογιστή». Επιστημονικά υπεύθυνος: Ν. Αβούρης (Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πατρών).

  • 2001-2004: ModellingSpace: Space of ideas’ expression, modeling & collaboration for the development of imagination, reasoning and learning (European Commission). Συνέχεια του έργου «Δημιουργός Μοντέλων» (Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης) και μέρος του Information Society Technologies (IST), Education and Training, School of Tomorrow.

  • 2000-2003: Έργο «Πηνελόπη» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ). Τίτλος: Δημιουργός Μοντέλων: Περιβάλλον έκφρασης, μοντελοποίησης και επικοινωνίας για την ανάπτυξη της μάθησης, της φαντασίας και της σκέψης. Οδήγησε στην ανάπτυξη ενός λογισμικού ποσοτικής, ημι-ποσοτικής και ποιοτικής μοντελοποίησης για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επιστημονικά υπεύθυνος: Β. Κόμης.

  • 1998-2000: REPRésentations des Élèves sur les Nouvelles Technologies Appliquées à la Transmission Informatique et les Outils Informatiques Nouveaux (Educational Multimedia, 9 ευρωπαϊκές χώρες – 11 φορείς).

  • 1998-2000: Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ). Τίτλος: «Η Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας καινοτομικής διδακτικής στρατηγικής με στόχο την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης σε μαθήματα Βιολογίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» (περισσότερα εδώ). Επιστημονικά υπεύθυνος: Γ. Δημητριάδης (Τμήμα Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών).
  • 1998-2000: EIBE: European Initiative for Biotechnology Education (European Commision). Παραγωγή εκπαιδευτικών υλικών σε διάφορες ευρωπαϊκές γλώσσες για την εκπαίδευση στη βιοτεχνολογία. Εκπρόσωπος Ελλάδας: Β. Ζόγκζα. 
  • 1997-1998: Έργο «Σειρήνες», Πρόγραμμα «Κόσμος» (ΥΠΕΠΘ, ΕΠΕΑΕΚ). Τίτλος: «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού κατανεμημένων υπερμέσων για την επεξεργασία θεμάτων συνδυασμένης μελέτης του φυσικού χώρου και της κατανομής και εξέλιξης των ανθρώπινων δραστηριοτήτων σ’ αυτόν».